STYLE: Špatné držení těla

11. července 2009 v 14:54 | Anajinka

OUT: Špatné držení těla

Rady:
1) cvič
2) chod rovně
3) nedávej hlavu dopředu

Vysvětlivky k číslům:
1) když budeš cvičit, budeš rovnější
2) myslíš si, že bude zajímat někoho hrbatá holka?
3) můžeš chodit rovně, tak je to dobře, ale jestli budeš dávat pořád hlavu dopředu,tak to nevypadá moc sexy ani hezky!


Pět cviků, které záda posílí a pomohou od bolesti a narovnají tě

Doporučené cviky na posílení zádových svalů opakuj 15 až 20krát. Pohyb by měl být plynulý. Ve výdržových pozicích setrvávej minimálně 1 minutu.


1.Stahování loktů v leže na břiše

Polož se na břicho a opři si čelo o zem. Zvedni ruce do vzpažení a drž je nad zemí. Tahem se snaž dostat lokty co nejblíže k tělu. Předloktí drž vodorovně se zemí. Potom vracej ruce zpátky do vzpažení.
Pozor: Neprohýbej se v bedrech. Nezvedej hlavu ze země a nezakláněj ji.



Další cviky v celém článku



2.Zvedání hlavy v leže na břiše

Polož se na břicho. Ruce si dej pod čelo. Zvede hlavu nahoru, aniž bys zakláněla hlavu, poté se vracej zpátky nad zem.
Pozor: Nezakláněj hlavu a nezvedej nohy. Při pohybu dolů se nedotýkej země.


3.Zvedání nohy a paže do kříže ve vzporu klečmo

Udělej vzpor klečmo. Ruce si dej zhruba na šířku ramen. Zvedni zároveň pravou ruku a levou nohu a vytáhni se za nimi. Chvíli setrvej v této poloze a pak se vrať zpátky do kleku. Proveď to samé, ale s opačnou nohou a rukou.
Pozor: Neprohýbej se v bedrech. Cvičení prováděj pomalu a v konečných pozicích prováděj výdrž.


4.Výdrž ve vzporu na loktech

Proveď vzpor ležmo na loktech. Tělo by mělo mít tvar luku. V této pozici chvíli vydrž a pak přenášej váhu na loktech dopředu a vracej se zpátky. Pánev drž ve stejné výšce.
Pozor: Cvičení má statický charakter. Cvič pomalu a s co nejdelší výdrží. Nezakláněj hlavu.


5.Výdrž ve vzporu na jednou lokti

Opři se jednou rukou o zem a zvedni se do vzporu na jedné ruce bokem. Druhou ruku si dej podél těla. Pokud ti tato poloha nebude činit potíže, zvedni ruku do upažení a podívej se za ní. Ještě těžší varianta je se zvednutou nohou v unožení. Vydrž minimálně 15 vteřin a pak cvič na druhou stranu.
Pozor: Jde o statické cvičení. Po celou dobu cvičení dodržuj správné držení těla. Neprohýbej se v bedrech a nezapadávej do ramen.

Rada:
Aby jsi docíla opravdového výsledku, nesmíš to zanedbávat.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 maya1997 maya1997 | Web | 11. července 2009 v 15:48 | Reagovat

ahojky super článek a jasně šlo by abys na diplomku měla svoje morčátko jen mi potom pošli jeho fotku :)

2 cool blogisek cool blogisek | Web | 11. července 2009 v 16:01 | Reagovat

pěknej blog :-)

3 maya1997 maya1997 | Web | 11. července 2009 v 16:06 | Reagovat

ahojky u mě na blogu si se přihlásila do VGS u mě na blogu už najdeš zadání k prvnímu kolu hodně štěstí :)

4 LadyVanilka LadyVanilka | 20. ledna 2010 v 20:04 | Reagovat

drsnééé ty cviky zkusííím

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Vyměněné klikči
Chceš vyměnit?
Napiš mi - - SEM - -







- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dess, popisky, oddělovač by Bety
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -